FAQ

FAQ

Zamów pomoc

Nie, nie musisz. Możesz dokonywać zakupów i finalizować zakupy jako gość za każdym razem. Jednak po założeniu u nas konta, będziesz mógł składać zamówienia bez konieczności podawania swoich danych za każdym razem, gdy robisz u nas zakupy. Możesz zarejestrować się już teraz lub rozpocząć zakupy i utworzyć konto przed finalizacją zakupu na stronie koszyka.

Kliknij „Zaloguj/Zarejestruj”, a następnie „Utwórz konto” i podaj swoje dane osobowe.

Kup produkty, które Cię interesują i dodaj je do koszyka. Po zakończeniu możesz przejść do koszyka i dokonać płatności. Sprawdź i upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne przed potwierdzeniem zakupów i płatności.

Kup produkty, które Cię interesują i dodaj je do koszyka. Po zakończeniu możesz przejść do koszyka i dokonać płatności. Sprawdź i upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne przed potwierdzeniem zakupów i płatności.

Niestety, nie możemy anulować zamówienia po jego złożeniu. Pozwoli nam to sprawnie spakować Państwa zamówienia i zminimalizować ryzyko błędów. Zalecamy sprawdzenie zamówienia przed jego złożeniem.

Niestety, nie możemy anulować zamówienia po jego złożeniu. Pozwoli nam to sprawnie spakować Państwa zamówienia i zminimalizować ryzyko błędów. Zalecamy sprawdzenie zamówienia przed jego złożeniem.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem odbioru. Pamiętaj jednak, że zamówienie zostanie wysłane dopiero po zatwierdzeniu płatności kartą kredytową oraz weryfikacji adresu rozliczeniowego i adresu dostawy. Alternatywnie, jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz sprawdzić status zamówienia w sekcji „Moje Konto”.

Będziesz mógł dodawać produkty, dopóki będą dostępne. Może się zdarzyć, że produkt znajdzie się w koszyku innej osoby, dlatego jego status będzie wyświetlany jako „Tymczasowo niedostępny”.

FAQ

Centrum pomocy

Pomoc techniczna dla Twojego motocykla i samochodu.